Media LOGISTYKA
Prowadzimy trzy kanały informacyjne – portal Logistyka.net.pl, czasopismo Logistyka i podcast Obok logistyki, za pomocą których docieramy do osób związanych z branżą. Z naszej pracy korzystają prezesi zarządów, dyrektorzy firm, kierownicy działów i liderzy projektów logistycznych. Co więcej, trzy różne kanały informacyjne umożliwiają dotarcie również do wykładowców akademickich oraz ich studentów, kadry menadżerskiej, a także pracowników badawczych i administracyjnych. Tym samym zapewniamy dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy branżowej oraz przestrzeń reklamową dla firm logistycznych.
Kanały informacyjne – logistyka na bieżąco
Stworzyliśmy trzy różne kanały informacyjne, zapewniających dostęp do najważniejszych informacji z zakresu logistyki, transportu i spedycji oraz e-gospodarki. Dzięki temu możesz być na bieżąco, niezależnie od tego, jaką formę komunikacji preferujesz. Każdy z kanałów informacyjnych zawiera inne treści, co pozwala kompleksowo spojrzeć na to, co dzieje się obecnie w branży.
- Portal Logistyka – czyli logistyka w najlepszej odsłonie. To najszybszy sposób na dotarcie do zweryfikowanych aktualności z branży, a także jeden z pierwszych portali logistycznych w polskim internecie.
- Czasopismo Logistyka – dwumiesięcznik wyznaczający trendy, inspirujący do zmian i wskazujący kierunki rozwoju w logistyce. Tworzymy wartościowe treści na temat transportu przyszłości, robotyzacji procesów, ekonomii współdzielenia, smart city, e-commerce, ekologistyki, a także zero waste.
- Podcast Obok logistyki – kanał informacyjny pełen rozmów o logistyce prowadzonych przez ekspertów i ekspertki. W podcaście dzielimy się wiedzą i doświadczeniem bez zbędnych wykładów, czy trącących myszką referatów. Podczas spaceru, czy podróży do pracy możesz poznać najnowsze rozwiązania wdrażane w logistyce oraz aktualne trendy.
Tym samym łączymy atuty różnych kanałów informacyjnych – ekskluzywność czasopisma Logistyka, zasięg portalu, wygodę podcastu, a także budowanie relacji poprzez media społecznościowe. Dzięki temu docieramy do różnych grup docelowych, dostarczając unikalną wiedzę branżową.
Kompleksowy obraz logistyki
Zmiany są nieodłącznym elementem nowoczesnych technologii – nie inaczej jest w przypadku logistyki, dlatego potrzebne są różne kanały informacyjne, zapewniające stały dostęp do wiedzy. To właśnie dzięki temu możesz budować swoją przewagę konkurencyjną, tworzyć innowacyjne rozwiązania (kto z nas nie poczuł inspiracji choć raz w życiu podczas lektury artykułu lub słuchając wartościowej rozmowy?). Mając dostęp do zróżnicowanych kanałów informacyjnych, otrzymujesz kompleksowy obraz logistyki – najbardziej aktualny, ale jednocześnie widziany z różnych perspektyw. Oprócz tego zapewniamy przestrzeń reklamową, którą możesz wykorzystać do budowania relacji z odbiorcami Twojego biznesu. Może to być:
- reklama banerowa na portalu,
- reklama graficzna w czasopiśmie,
- artykuły sponsorowane na portalu i w czasopiśmie,
- udział w nagraniu podcastu,
- mailing dedykowany.
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami
Dział Sprzedaży i Komercjalizacji (DSK)