E-commerce
Pomagamy branży e-commerce właściwie przygotować i zarządzać każdym etapem sprzedaży, od projektowania magazynów przez dobór modelu logistycznego aż do zarządzania zwrotami. Nasze badania pokazują, że zapewnienie obsługi logistycznej na wysokim poziomie w e-commerce przyczynia się do większej satysfakcji klientów, a tym samym do ponawiania zakupów i większej lojalności wobec marki.
Grupa docelowa
Sektor e-commerce, KEP oraz MŚP działające w handlu tradycyjnym, które wkraczają w e-commerce.
Oferta
Oferta obejmuje doradztwo w zakresie logistyki e-commerce:
- wsparcie sklepów internetowych w zakresie projektowania logistyki związanej z obsługą zamówień, sprzedaży i zwrotów
- projektowanie magazynów i pomoc w doborze automatyki magazynowej
- koncepcje magazynu i procesu fullfilment
- optymalizacja sieci dystrybucji
- analiza, audyt, diagnoza oraz opracowanie koncepcji udoskonalenia procesów w działaniach omnichannel
- dobór modelu logistycznego metodą symulacji kosztowej typu „do or buy”
- logistyka dostaw (usługi KEP, PUDO, automaty paczkowe)
- wybór operatora logistycznego
- dynamiczne zarządzanie zapasami w czasie rzeczywistym
- zarządzanie zwrotami
- handel transgraniczny (cross border e-commerce)
- zarządzanie opakowaniami/projektowanie opakowań
- ekologistyka/zrównoważony rozwój w e-commerce
- wykorzystanie narzędzi GIS do wizualizacji i analizy przestrzennej danych
- koncepcje i projektowanie hubów konsolidacyjnych
- wdrażanie rozwiązań traceability
- rozwiązania intralogistyczne dla branży e-commerce, np. robotyka w magazynach nieautomatycznych
- budowa inteligentnych modeli predykcyjnych umożliwiających tworzenie prognoz sprzedaży
- standaryzacja opakowań w e-commerce
- rozwiązania wykorzystujące bardzo wydajną wydarzeniową bazę danych (EPICS)
- raporty dotyczące rozwoju logistyki e-commerce
Wyróżniki - dlaczego my?
- mamy profesjonalną kadrę i uznanych ekspertów, a także narzędzia, autorskie rozwiązania oraz metodyki
- znamy specyfikę procesów sklepów internetowych
- opracowujemy i rekomendujemy obiektywne i najlepsze rozwiązania
- śledzimy, znamy i wykorzystujemy najnowsze trendy
- tworzymy rozwiązania „szyte na miarę” wyzwań klienta
- jesteśmy liderem w zakresie analiz i wdrożeń standardów GS1 w Polsce
Korzyści - dlaczego warto?
- wzrost sprzedaży
- usprawnienie obsługi klienta
- oszczędność czasu i kosztów
- automatyzacja procesów
- większa kontrola procesów
- dotarcie z ofertą do nowych rynków
- prognozowanie terminu dostaw oraz minimalizacja ryzyka błędów
CASE STUDIES
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami
Dział Sprzedaży i Komercjalizacji (DSK)