Administracja publiczna

Projektujemy i wdrażamy usługi cyfrowe dla administracji publicznej. Oferujemy rozwiązania w zakresie optymalizacja procesów; w tym związanych z obsługą e-faktur. Pomagamy spełnić wymagania użyteczności i dostępności portali internetowych

Grupa docelowa

Administracja publiczna szczebla rządowego i samorządowego.

Oferta

  • projektowanie i wdrażanie usług cyfrowych w administracji publicznej
  • cyfryzacja i uproszczenia procesów administracyjnych
  • projektowanie wzorów dokumentów elektronicznych i formularzy
  • wdrożenie obsługi e-faktur w urzędzie
  • analiza procesowa regulacji prawnych i proponowanie uproszczeń
  • redagowanie treści portali w plain language
  • projektowanie architektury informacji portali internetowych, aplikacji oraz wyglądu formularzy z wykorzystaniem User Centered Design
  • badanie stron internetowych i aplikacji pod względem ich użyteczności (User Experience) i dostępności (WCAG)
  • konsultacje w obszarze zmiany procesów przyjmowania i obiegu elektronicznych dokumentów w urzędach
  • analiza systemowa i biznesowa systemów IT
  • konsultacje w zakresie transgranicznej wymiany dokumentów elektronicznych administracji publicznej i sądów

Wyróżniki - dlaczego my?

  • realizujemy strategiczne projekty z zakresu e-administracji: biznes.gov.pl, efaktura.gov.pl
  • bierzemy udział w międzynarodowych projektach Komisji Europejskiej integrujących e-usługi: TOOP, e-SENS, e-CODEX
  • podchodzimy do każdego z projektów indywidualnie i nieszablonowo
  • pozostajemy niezależni rynkowo
  • dysponujemy profesjonalnymi narzędziami i autorskimi rozwiązaniami/metodyką
  • mamy ponad 10-letnie doświadczenie wynikające ze współpracy z dużymi podmiotami administracji publicznej
  • przygotowujemy dla klientów propozycje wynikające ze znajomości najnowszych trendów
  • mamy kompetentny personel, a także wykwalifikowanych ekspertów, którzy zdobywali praktyczną wiedzę w dużych krajowych i międzynarodowych projektach

Korzyści - dlaczego warto?

  • weryfikujemy zgodność z przepisami
  • podnosimy efektywność procesów
  • poprawiamy obsługę klientów
  • usprawniamy kanały komunikacji urzędów z klientami
  • poprawiamy funkcjonowanie urzędów (pomagamy obniżyć koszty ich funkcjonowania)

Case studies

Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami

Dział Sprzedaży i Komercjalizacji (DSK)

+48 61 666 48 74

+48 887 788 714

sprzedaz@ilim.lukasiewicz.gov.pl